2017年8月27日 星期日

PID Interior Design

PID Interior Design

PIXEL室內設計公司提供專業裝修設計服務,在香港獲得良好的室內設計公司口碑,並嚴選高質裝修設計物料。
公司網址 - http://www.pixeldesign.com.hk
 
希望以上介室內設計公司介紹及案例圖庫,可以提升您的設計和造型技巧,並獲得一些室內設計取材概念。 在你實際的家居設計時,給您有一定的設計想法及幫助。
翠湖花園室內設計



2 則留言:

  1. 呢間嘢裝修爛尾.開頭完全冇諗過佢會咁.落左訂之後唔同左,越做越衰.工程拖左差唔多成年,最後仲爛尾收場.唉,真係一肚氣 ...

    回覆刪除
  2. Pixel Interior Design, 响灣仔.個所謂設計師姓鄧,鄧生.最近改左佢綱址,本來個綱址靚啲嘅(www.pixeldesign.com.hk),改左個差啲嘅(pixeldesignhk.com),疑似想洗底再去搵個D儍客.建議大家小心.係我就會搵過第間.

    回覆刪除